Hervormde Gemeente Sebaldeburen
Provincialeweg 44

Samenkomsten

Naast de zondagse erediensten, Samen Zingen op zondagavond en Bijbelstudies zijn er verschillende momenten van samenkomst.

Gemeentevergaderingen

Ieder jaar hebben we als gemeente twee belangrijke momenten van samenkomst. De eerste vindt meestal plaats in de maand april, om te bespreken wat in het afgelopen jaar heeft plaatsgevonden. Een aanzienlijk deel van die vergadering gaat over de financiële verslagen. Het tweede moment van samenkomst, vaak in het najaar (oktober), is gericht op ontmoeting, onderling gesprek en inbreng van gemeenteleden (aangaande de gemeente).

Zondagse ontmoeting

Iedere eerste zondag van de maand is er een moment van ontmoeting na de kerkdienst (rond 11:00 uur). We drinken een kopje koffie of thee, eten er vaak iets lekkers bij en praten over de dingen die spelen. Dit alles vindt plaats in de het Irenegebouw (kerkweg 2a) naast de kerk. Iedereen is van harte welkom! Lid of geen lid van de kerk, iedereen is van harte uitgenodigd!

Barbecue

In de maand juli is er jaarlijks een barbecue op het terrein naast het Irenegebouw. Tijdens deze barbecue is er alle gelegenheid om op een ontspannen en informele manier bij te praten.