Hervormde Gemeente Sebaldeburen
Provincialeweg 44

Media

De Hervormde Gemeente Sebaldeburen maakt gebruik van diverse kanalen om leden en betrokkenen van informatie te voorzien. Vanwege de privacygevoeligheid van sommige kanalen, zijn die alleen toegankelijk voor hen die hiervoor een aanvraag hebben gedaan. Zo kunt u de weekbrief of Teken van Leven enkel lezen als u zich hiervoor heeft aangemeld. Dat kan door u op te geven bij mevrouw H. Bronda-Venema, zie:  Commissies. U kunt zich ook online aanmelden.

1. Weekbrief

Verschijnt tweewekelijks.

2. Teken van Leven

Teken van Leven is het kerkblad van de Hervormde Gemeente Sebaldeburen dat één keer per kwartaal verschijnt. In dit kerkblad vindt u een meditatie die verzorgd wordt door een voorganger, informatie vanuit de kerkenraad over het reilen en zeilen van de gemeente, persoonlijke stukjes van gemeenteleden en wat al niet meer zij. Wilt u graag het Teken van Leven ontvangen? Neem contact op met mevrouw Buist. zie:  Commissies